Sunday, July 19, 2009

30 April 2009


Aril di @15


Aril di @15...dtg lewat...8.30pm bru ada..
seme org dh resah gelisah...
mana Aril..mana Aril...
rasanyer traffic jam kot sebab org seme nk balik kg..long weeken

Aril masuk je...cari MEKDI..
sape iteww MEKDI...MEKJAH aku tahu lah
Aril lapar nk mkn MCD...cian dia ...
tu lah...tk ckp awal2..klu tk kat sini ramai yg pandai goreng ayam

Pastu dia mesej...mananyer geng Rumah 6
terharu aku...


Aku mula2 pakai nick SASHA..
lps antor few mesej...tukar ke nick aku sendiri...
Aril ada tegur aku 2 kali...bangga giler (motip airtime diari kt diri sendir )

Vis siap amik gambor mesej kelabPOP dia..
mekaceh vis..terharu aku tgk..


seperti yg dijangka..KJ yg paling glemer
kite peminat ARIL...
ARIL mesej dia peminat KAKJAH...motip?


ARIL di ERATV

Aril di interview kt ERATV oleh NANA..
pakai baju kotak2...I like
Aril comel..kiut masa tu...

Nana tanya nape tkde yg undi Aril..
Aril kata...ramai yg tgk bola kot
pastu Aril ada gak citer pasal dia terkejut diari tu diedit camtu masa minggu marsha ada..
dia kata tipu (aku tahu Aril...aku dpt merasai nyer...cewahh )

pastu Nana tanya pasal bdk2 lelaki konon boikot Isma
cara Aril jwb mcm Isma anggap bdk2 tu anak dia...motip
(korang tgk arr sendiri VC dn wat pemahaman sendiri..klu len jgn salahkn produksi diari )

Pastu Aril cite pasal Adam..dia nk lari dr identiti Adam..
bknnyer dia rejek Adam...(saje depa2 otak sempit wat propa seme)


pastu nana tanya pasal JUE..
Aril kata Jue tu alien tinger dua..lutut 6

Bnyk lagi arr..korang tgk sendiri..
tp Aril kata..dia nk jadi cam kumpulan PADI
dan last sekalik dia kata thnks kt peminat2 dia..
pastu dia pelok kamera mcm dia hug kite seme lah tu


ARIL di ERAFM

rupe2nyer Aril ada di ERAFM smlm...

ramai yg tak tahu ..tgk2 dah separuh jalan..

Aril pakai singlet hitam ngan jacket hitam..

still menten hensem...


tgk kt webTV...Aril bersama Ray dan Cham..

lawak giler depa 3 org..bergegar konti

Ada tu depa suh Aril shuffle..

mula2 Ray shuffle...bleh arr sket2

pastu Aril shuffle..fuhhhhhhh....best gilerr...stylo abiss...!!!!(5bintang klip2 utk Aril )


pastu depa suh Aril nyanyi sket..

Aril nyanyi lagu duet masa ngan marsha tu..

fuhh..best gilerr..terkesima Ray ngan Cham (ini depa sendiri ngaku..bkn produksi pandai2 kata taww )

kt umah ni pun bnyk yg terkesima mendengar..agak2miya sure jatuh katil masa tu

yang aku pasti awokk metal mesti blur..sebab dia tkleh dgr sound

Masa balik rasanyer bleh npk JAY balik ngan ARil..

tggu Jay masuk utk konpemkan

neway..lps abis dgr tu...aku vote ARIL utk DJ


No comments: