Thursday, October 1, 2009

02 Jun 2006

Diari ARIL LOVERS


Huhuhuuh...banyaknyer yg tertunggak...so cover mana yg ingat je lah

ARIL in da House!

Mula2 nk ucap tahniah kat Danny...sebab banglo danny titik permulaan nick Aril masuk ke AL..
Pada 31/5/09 jam 6.32pm..Aril masuk wat pertama kalinyer ke AL menggunakan nick dia sebenar...
tp sayang...Aril terpaksa menggunakn nick BOBORUZU kerana nick Aril telah diambil org..
kebetulan masa Aril masuk...seme warga AL tkde...seme tgh kroh kroh ke
Aril tinggalkan satu posting je...pastu dia kata nk pegi tgk wayang...sampai hati tk ajak PA dia
lps tu..yg tkleh blah...dia cari KJ...siap tinggal pesan I leb u ...ramai yg mkn hati....
walaupun aku tahu...KJ mesti tersembur lagi biskut tiger dlm mulut dia baca posting tu

Lps tu siap ada komplot antara Lynn ngan miya..siap nk tukar nama milah ngan limah...supaya senang Aril sebut
wehhh...klu nk lg senang..taruk je nama Senah..gerenti senang sebut ekeke...mahu gigil senah klu Aril sebut I leb u
pastu yg len plak siap plan nk asah Aril jgn dok asyik sebut nama KJ ...ciann KJ...yg tk bersalah iteww

Lps Aril masuk...Yun tiba2 cam kena inject steroid...fuhhh..berkobar2 nak wat umah baru....
tak masuk page 90..dia dah siap bertukang...panggil kontraktor kelas A, B, C, D...panggil interior designer seme..
bkn men hias umah cantik2...mana tahu Aril masuk...mesti bangga tgk banglo Yun yg sungguh indah itu
Dan tahniah Yun...usaha anda tk sia2...Aril masuk banglo Yun...
aku terharu dan bangga ngan ko.... (banjer mkn ek YUn..airtime utk ko )

Pada 1/6/09 jam 8.37pm..Aril masuk sekali lagi...jawab isu tindik lidah tu....cian Aril
Depa ni mmg ske wat speku2 seme ....Aril dah clearkn isu...tkde tindik2...lidah dia elok je bergerak..
pastu dia ckp..dia sayang kt kite seme ...dan nasib bek dia tk sebut nama KJ..klu tidak mahu meroyan lg seme
Pastu Aril pun blah...cam touch n Go giteww
masa Aril masuk tu...vis je dok lepak lam umah...lps Aril masuk...fuhhh..tiba2 ramai muncul...kantoi SR
neway...thnkssssss Aril...sebab jenguk kite org seme kt sini
pihak produksi hrp..next visit Aril..kad touch n Go dia tkde kedit..bior dia beratur...dok lelama dlm Al ni

MAya jd Paparazzi AL




Skang kt AL dah ada paparazzi Maya..kelasss gitu....
Maya dan hubbynyer telah menjalankan keje skodeng umah Aril di Melaka...siap ada gambor sekalik hehehhe
rasa cam CIA FBI plak tgk ...apapun..mekaseh utk MAMA dan PAPA razzi...amik gambor ni..
len kali amik gambor kolam ikan Keli k...Vis nk tgk

ARIL di Jelajah ERA



Seperti yg kite tahu...Aril telah menyertai Jelajah ERA bru2 ni pada 30/5/09 di Pekan, Kuantan..
Putput3 selaku wakil AL kt Pahang dgn baik hatinyer telah menepek gambor2 Aril di sana..
Dia kata Aril nyanyi satu lagu je..lagu NAKAL...tp beshhhhh
Put3 kata siap wat aksi baring atas pentas lg
Neway..mekaseh bnyk2 put3 and welkam to AL

JEFF yang cute lg Hensem(ala2 baby )



Seperti yg sedia maklum, hr tu Sha ngan Rin jumpa Jeff pasal AL...diari pasal ni dh ada
tp sha simpan trek selebriti Jeff utk hr isnin...konon2 nk wat masa Jeff ada
Hari ni 1/6/09, kedatangan Jeff di AL dinanti2kan...SHa dh tk sabor nk citer...Yune dh tk sabor nk masuk mode kanda
Tepat kul 12.24tgh..Jeff pun masuk...siap ngan report sekalik
dia kata dia bru bangun...dan bru masuk opis..(motip hobi Jeff TIDo skang )
pastu dia kata smlm...dia tgk wayang ngan Aril..citer Terminator..(Jeff....aku pun ske citer terminator )

Pastu Sha pun memulakan citernyer....dgn adegan suap menyuap ngan Jeff...(alin dan yune dh sentapp )
lps tu ingatkn dia nak sambung....rupenyer tak..sebab Jeff tk bg greenlight..
Jeff ada client rupernyer..mngkn org nk jual insuran kot
1 jam lps tu bru dpt citer..menanahhhhhh seme yg menunggu
Dibawah ni koleksi babak2 Sha, Jeff dan Rin

BABAK 1
aku call jeff kata nak jumpa kat mana? mula2 coffee bean tapi entah mcmana tukar kat gerai nasi lemak
aku ikut aje lah ... nak buat mcmana aku yg gatal tanya kat mana .. patutnya aku tentukan ..
tapi aku nak jeff selesa tu yg aku tanya dia dulu .. baik tak aku

Komen pihak produksi: motip tukor gerai nasi lemak ...mesti gawat

BABAK 2
arin terlambat cos jam .. so lambat sikit jumpa jeff .. sampai aje kat gerai tu jeff sms aku katanya dia on the way ... tunggu dlm 10 min .. jeff pun sampai .. aku kenal dia so aku yg call dia .. arin menten ayu gitu ... jeff pun dtg tapi seorg diri ..
katanya yg lain tak dpt dtg ada hal ( tapi rupanya dia mmg nak dtg sendiri ..jeles nanti yg lain pun nak kesempatan )

Komen pihak produksi: Arin mesti wat Uturn lagik

BABAK 3
kita semua pun order makan n minum .. jeff order minum aje .. dia nak ice limau (YUNE SILA AMIK PERHATIAN MINUMAN KEGEMARAN JEFF)
Jeff tak nak makan so aku dgn rin aje order nasi lemak tu ... sedang kita berbincang sambil makan jeff tiba2 berkata "leh rasa tak nasi lemak tu.. suapkan sikit .. tu yg aku suapkan ke jeff ...
rin pulak berasap ... kerna kesian kat rin aku pun suruh rin suapkan jeff sekali ... akhir2 nya yg kenyang si jeff ...
aku n rin berkorban .. nak buat mcmana .. sebab muka jeff yg so cute gitu...

Komen pihak produksi: motip Jeff nak rasa nasi lemak ..aku speku dia laporr..tp kontrol macho kekdahnyer...last2 korang jugak yg lapar ....yg kenyang mestilah Jeff...sebab tu dia wat muka cute...dahlah kenyang..siap kena suap lg

BABAK 4
aku serba salah ko .. ko semua tahu aku dgn aril .. jeff pulak malam tu mengancam sgt ..
ko semua tertipu dgn gambo2 jeff tu ... jeff ni tak photogenic .. live perrhhhhh ..hensem gua kata lu
demi kesetiaan aku kat aril .. aku terpaksa tak dpt terima jeff (KAN AKU KATA AKU TAK CURANG ... SRI MAYA SIAPA LAGI KATA AKU CURANG )
yg tak leh tahan dtg pakai seluar 3/4 lagi ... ko semua leh bayangkan rin yg dah mcm kanak2 ribena

Komen pihak produksi: fuhhh...hensem gua kata lu ...aku leh imagine lubang idung Jeff masa ni...mesti kembang setaman ...wehhhh...motip Rin jg kanak2 ribena

BABAK 5
soal selidik rupanya pompuan yg kat myspace dia tu bukan girlfriend dia .. jeng jeng jeng ...
jeff pun mengaku yg dia tak ada steady girlfriend .. tgh mencari kekdahnya
(SO PUAS ATI KO YUNE TAPI KO JGN SYOK SGT EK .. JEFF KATA SIAPA NAK BERKENALAN KENA LALUI AKU .. SILA AMBIK NOMBOR .. NO 1 RIN DAH AMIK SIANG2 )
apa yg aku lihat jeff ni mmg seorg yg pemalu n pendiam .. reserved type .. aku suka org mcm ni ...motif aku cakap ni (ko jgn slh faham jeff .. aku suka personality ni )

Komen pihak produksi: Sha kata Jeff seorg pemalu n pendiam ...diari lps ni menyaksikan Jeff melalui proses transformasi...terlebey mkn steroid ...jd SUPERMAN

Habis je Sha wat cite...Jeff seperti yg dijangka...pakai blusher merah2 memanjang
Ala2 malu2 kucen pun ada wakakkakakaka...
tp korang seme jgn tertipu...sebenarnyer itu hanyalah warmup dr Jeff...
lps ni..kucen pun bleh tanggal kopiah dia kluv tgk Jeff

BABAK 6
minuman jeff dah abis .. mana tak satu suap ke satu suap .. aku n rin merebut nak suap kan jeff .. tersedeak2 jeff tu yg byk minum tu .. aku nak order satu lagi tuk dia .. dgn suara manja dia berkata "air pun kita share2 lah .. minum satu straw .. romantic kan" jeff ni romantik gak orgnya ...


Bersambung

No comments: