Wednesday, January 6, 2010

lepak2 di the curve bersama aril

by ayu611

mula2 aku serba salah nk g ker x...
pastu arz kater dier g...tetiba semgt aku teruja nk g...
aku pun x tau mana aku dapt kekuatan nk mintak separuh hari kt bos aku....
huh....cuak giler beb...tp aku dh nekad kalu x dpt half day..aku amik cuti..
tp alhamdulilah...bos aku baik bagi cuti separuh hari....terima kasih bos....

pukul 1 aku dh kuar g opis adik aku amik kete....
kekdahnyer skrg adik aku pakai kete nk g keje....
lepas amik kete terus aku g amik citcit kt sek 7 shah alam...
siap google jaln....x tau mcm mana nk g sek 7 tue...
hampir2 sesat aku....tp nasib baik x sesat...
sampi kt sek. 7....aku tepon citcit....citcit suruh aku tggu kt tpt aku aku ader masa tue...
takut kalu aku grk lebh lagi...sesat lak....jd citcit g cari aku....
x lama aku tggu citcit pun smpi...siap bwk gps lg....

hehehehehe.....nasib baik citcit bwk gps...kalu x mesti sesat nyer....
dlam masa berjalan tue...gps x abis2 membebal....lps 500 meter amik tanjakan ke kiri....jln 5 km...hehehehehe...

x lama lepas tue smpi laa kitaorg kt the curve....lps dh parking kete....
tepon arz yg mmg dh smpi....tnya kt tpt function tu...rupe2 nyer dekat jer ngan tpt kitaorg parking kete....tp kitaorg naik smpi tkt 2...

pastu tggu arz....lps arz smpi kitaorg mcm segan nk masuk...ader abg jaga kt luar suruh kitaorg masuk....dier tnya dari mana...ckp laa dari aril lover....terus dier tnya kakjah mana kakjah.......dh popular dh kj...masa majlis baru jer mula....nasib baik mula lbt....kalu tidak mesti terlepas aril....dh laa kitaorg lbt hampir 1 jam...

mula2 dgr zainal alam kadir.....membebel...ntah aper yg dier membebel aku pun x dgr sgt........pastu terus persembahan artis....ader lapan sumernyer...mula stacy wat persembahan....pastu mawi...pastu hafiz....dan lepas tue yg ditggu2 muncul.....arillllllllllllllllllll.....masa pestaim dier muncul mcm nk pengsan aku wok.....hensem giler.........................wah sronok tgk aril nyanyi....pastu aku dh x igt saper muncul lepas aril....akim kot....

lps abis persembahan artis...ader sesi autogrph....kitaorg beli satu jer cd...tue pun reng yg pesan.......pastu beratur laa nk dpt tandatangan aril...smpi kt depan....abg yg jaga tue...tnya nk kt artis lain x...sbb masa tue aril tgh ader org nk sain....org lain free kekdahnyer...tp kitaorg x nk...nk aril jugak........wah demand nie.......x lama lepas tue....kitaorg dpt masuk...jumpa aril....wah aril kenal kitaorg.....sronoknyer........

lps tue amik sains....dn amik gmbr....tp x leh lama....abg guard dh marah......pastu arz g amik tandatgn akim....kitaorg terus turun....x lama lepas tue alynn smpi......pastu aril ader interview ngan era tv....masa nk kuar dari tpt function tue....aril betul2 belakang alynn...abis alynn kene cubit...pastu aril kater tggu jap...nnt lepak sama....jd kitaorg tggu laa kan....lama jugak interview dier....

dlm masa tggu tue...nmpk laa isma, akim, mila, stacy hapis duk berposing....tp byg aril x nmpk2...aik lamanyer interview....x lama lepas tue nmpk dier tgh posing amik gmbr....lepas posing amik gmbr aril terus dtg kt kitaorg...bork2 kejap....pastu reng call arz...ckp ngan reng...pastu aril kata dier ader interview lg.....jd dier masuk interview balik...kitorg tggu lagi...

lama lepas tue aril kuar....smpt berenti kt tpt akim....online kejap ngan kak rin guna hp wawa....lps ckp ngan arin lepak ngan kitaorg....pastu put lak online ngan aril...tgh lepak...tetiba yazid dtg join kitaorg lepak....yazid sgt sporting ok......pastu citcit tnya x nk minum ker....aril ckp g laa tggu kt resetoren dpn...nnt dier dtg...dier nk tukar baju dlu...

kitaorg pun g laa.....order makanan smbil tggu aril...sdg kitaorg makan....aril pun smpi ngan mmbr dier...apa nama mmbr dier ekh...afiq ker....x igt laa...ampunnnnnnnn
pastu bork2 smbil makan....dn seperti biasa penyakit al...biler berdpn ngan aril...harus x lalu makn.........bork2 masa nie online ngan kak goss....dlm kul 8.15 aril mintak diri...dier ader hal....pastu kitaorg pun bersurai....

terima kasih aril sbb sudi nk lepak ngan kitaorg....appreciate sgt....insyaAllah kitaorg akan terus sokong aril.....semoga aril terus berjaya.....dan yg paling best....trima kasih sbb belanja kitaprg makan........................

sekian saya yang melaporkan..............

No comments: