Tuesday, September 1, 2009

26 Mei 2009

Pagi ramai checkin awal..termasuklah aku
seme nk tunggu double J masuk
semasa menunggu tu..adalah kes2 membawaaaa
pastu sape ntah tepek gambor Aril ngan mimi tu...
jeles taww...bertiga lebeh baik

Pastu miya ngan aku konon2 nk pegi lempang Aril..
aku amik pipi kanan...miya pipi kiri...
tiba2 Sha to the rescue dtg....menadah pipinyer juga..
ala2 lempang mu lempang ku jua

pastu tiba2 Jeff masuk...
fuhhh...kite siap idang cappucino...(rasuah sebelum belasah )
tp Jeff ni siap demand..nak ice blended coklat plak...dah lah bg peree..lagi mahu komplen ka
pastu persidangan meja bulat dibuka...dibawah pokok klapak...
pengerusi JEff..setiausaha SHA....senpai tukang amik minit..miya wat air

pastu aku pun bentanglah isu2 berbangkit...
baru je bentang....setiausaha dan pengerusi cabut lari
mesyuarat terpaksa ditangguh dan ditukar kepada mesyuarat makan karipap
sape ntah..siap lambat masuk mesyuarat..dtg ala2 nk mkn je tu

neway..lps tu settle...JEff dah update kt mysepes...dan sha update kat sini...seme nmpk hepi
pastu ptg td Aril ada diERA....comelll
pastu dovey sms kt Adi...mesej dia ada kat depan page 1...
rupernyer Adi baca.....Aril pun siap kata...haah..ada banglo 20 biji (bangganyerrr)
pastu Aril sebut nama Kak jah...masa tu KJ kata dia tgh mkn biskut tiger cicah air...
bila dgr tu..dia kata rasa cam nk tersembur biskut tu ...

lps tu cpt2 KJ masuk umah AL..dgn mukanyer yg ala2 ayu dan kemerahan (mmg tk bleh blah )
ramai yg jeles...yg aku ingat kiel..vis...kan kan kan
lps tu ada citer Aril tido kuat mengigau

sessi ptg disambungi ngan sessi transformasi JEFF the soul taker...
nama glemer je soul tp balas posting cam tkde perasaan
so mary, aku, lynn, yune dan dovey melakukan transformasi JEFF dgn disaksikan oleh sape taw?
sape lagi klu bukan Sha ,..ratu pembawa yg tiba2 transform jd pompuan melayu terakhir bila jeff ada
lps tu JEFF pun dh pandai guna emoticon...tp emoticon yg dia nk sgt2 cari....emoticon blur..yg tu aku tkde

neway...esok kite org nk wat transformasi lg utk JEFF....tp bukan transformasi Gigi ke atau rambut..
nak tahu???
saksikan dramanyer esok

No comments: