Thursday, September 10, 2009

Titik Pertama AL dan Admin

Baru2 ni wakil AL iaitu Sasha dan Rin telah mengadakan pertemuan pertama dgn Admin yg diwakili oleh Jeff
Ianya adalah utk mengeratkn siratulrahim disamping membincangkn perkara2 berbangkit meja bulat duluk
Dihrp lps ini akan ada perkembangan positif tp apa2 pun teruskan menyokong ARIL...kesayangan kite seme

Smlm Sha telah berkongsi babak2 pertemuan itu...mentang2 lh siaran ini pereee...iklannyer mak datuk..bertimbun2
sempat lg klu sape nk pegi toilet...masak bubur kacang..goreng ikan keli inbetween
Apapun...sape yg ketinggalan...di bawah ni ialah siaran ulangannyer

BABAK 1

semua tahu kan masa kecoh minggu lps kat myspace n kat sini .. tu yg aku contact jeff n sekata tuk berjumpa tuk selesai kan apa2 masalah ... maka satu perjumpaan telah ditetapkan ...

BABAK 2

pd hari jumaat aku reconfirm dgn jeff samaada on lagi tak perjumpaan kita .. dia kata ok no hal ...
so aku tetapkan hari jumaat mlm tuk jumpa dgn the admin .. pada mulanya Jeff, Jay n dee akan ada bersama ... aku lak ajak arin tuk join b/p aril lovers ...

BABAK 3

aku sampai KL ari khamis mlm kul 9.50 pm .. trus bukak tv nak tgk trek selebriti aril .. tgh seronok tgk aril kat kolam ikan keli .. aku terima sms dari jeff ...

BABAK 4

jeff beritau aku dia dgn aril n tanya nak cakap dgn aril tak? oh gembiranya aku teramat sgt .. aku pun berbual dgn aril ...

BABAK 5

Sejujur2nya aku cakap ko semua .. aril mmg best gile .. so aku pun amikl kesempatan ni tuk beberapa perkara seperti

1. kenapa tak on9 dgn aril lovers
2. website/forum
3. gathering

BABAK 6

jawapan dr aril .. soal2 aku

1. kenapa tak on9 dgn aril lovers

aril kata dia punya laptop dia pinjamkan kat akim cos akim tak ada laptop ..(baiknya aril tapi yg sedihnya akim berpeluang tuk beramah mesra dgn fans dia n aril lovers tak berpeluang kann)


BABAK 7

2. website/forum

dia happy yg kita amik berat ttg ni lah ... dia pun tgh berusaha kearah ni .. dia tahu yg aku akan jumpa dgn jeff .. so dia kata esok aril dah suruh jeff, jay n seorg kawan dia yg akn buatkan website tuk berbincang dgn sha

BABAK 8

3. gathering

Aril kata insyallah .. akn diadakan .. tinggalkan bila tu yg susah dia nak fix .. buat masa ni schedule dia tak menentu .. contoh satu ari tu sepatutnya dia free ..tup2 dipanggil tuk photoshoot .. aril harap aril lovers semua sabar ....

BABAK 9

perbualan aku yg lain tu aku tak post kat report aku ni k lama gak aku on9 ..abis ckp dgn dia trek pun abis ...

maka aku pun tunggulah hari jumaat mlm dimana aku akn bertemu dgn admin ms


BABAK 10

Maka sampai lah masa pertemuan tu ... aku pun tunggu arin amik aku n trus gi Ampang Point .. tempat perjumpaan ... tunggu jeff dlm 10 min .. tup2 nampak jeff so aku call dia cos dia tak kenal aku kan .. dia pun dtg ... aku tanya mana yg lain .. dia kata jay tak dpt join kerna kena blk kampung .. yg sorang lagi pun tak dpt dtg .. aku mcm frust gak lah ..

BABAK 11

kita semua pun order makanan sambil aku suruh arin bentangkan perkara2 yg phen suruh tanya .. termasuk soalan2 yg aku tanya kat aril ..

jawapan jeff psl portal tu jgn risau dlm perbincangan bila aku tanya bila siap .. jeff kata tak tahu ..
psl bab gathering pun jeff kata susah sikit nak buat dlm masa terdekat ni .. kena sabarlah ... lps tu aku minta jeff suruh aril on9 ... wpun tuk post sekata dua pun jadilah .. dia kan usaha kan .. bila aku tgk jeff byk sgt tak tahu aku pun malas nak tanya yg lain2 .. dah tahu jawapannya masa ni mood aku pun dah down

masa yg diambil tuk perkara tersebut hanya dlm 10 min .. masa yg lain kita byk cakap pasal umah aril lovers .. kul 11.15 kami bersurai ..

TAMAT


Apapun terima kaseh utk Sha an Rin bersusah payah mewakilkan AL ...
Ooppss...trek selebriti AL peringkat kedua yg lg meletop akan dpt disaksikan pada hari Isnin ni...
Sha kata trek selebriti tu kena berjemaah bersama2 ngan Jeff
Apapun kite sama2 tunggu....Yune gerenti stenby nak masuk mode kanda dinda

No comments: