Monday, November 23, 2009

Ep4 : Laporan ALs

Laporan harigathering aril lovers….(7 hb Nov 2009) by ayu 611

Ptg tue patutnyer aku kene tggu vis ngan nor kt tol sungaibesi…tp kekdahnyer aku tersalah bajet time…

Nor ngan vis smpi awal dari waktu yg aku bajet….alamak…masavismsg aku dh smpi kt tol sungai besi…aku baru nk siap…..kelam kabut akumsgyun…suruh siap cepat…vis ngan nor dh tggu kt tol sungai besi…sorinor, vis buatkorg tggu aku….sori yun buat ko kelam kabut…salah bajettime kekdahnyer…

Lepas amik yun kt serdang…aku terus g tol sungai besi amikvis ngan nor…yg tgh tggu kt esso…fuh nasib baik aku cepat kuar…sbblepas tuemak aku call…bg tau tol sungai besi jem giler xgerak….almaklumlaa aderperlawanan bola negeri Sembilan lwn Kelantanhari tue….
Sampai kt mid valley aku pun cari laa parking di level H….caripunyacari jumpa laa parking H….igt nk masuk parking H….tetiba terlajaksmpiparking G…..G pun G laa janjin smpi mid valley kan…

Aku tepon put bgtau dh smpi kt mid valley….jd dier amikkitaorg kt lobby….naik masuk bilik…..
Kt bilk masa kitaorg smpi…..dah ader alynn…sbg tuan umahngan put….arin..nisa dan adiknyer…
Wa….seronoknyer dpt jmpa korg….kecohmasa dlm bilik kan….sumerorg gembira kekdahnyer…yer laa kan sebelum niekan berchating dlm forum ngan fbjer….tp ari tue dpt jumpa sbhgn darial…mmg menyeronokkan…..
Pastu dorg suruh tulis ucapan besday aril kt kad ucapanbesar….masa naktulis ucapan pun amik masa berjam-jam nk tulis….aduh mcm nktulisgempak2…last2 tulis happy besday aril…semoga panjang umur murahrezeki…palingbest ayat vis….siap ader bintang bagai….kj lak wat pantun2 kerat yg x jdi…

Dlm pada kitaorg duk sibuk tulis kad…kj ngan shimah punsmpi….lepastue….kitorg sume duk sibuk bersiap-siap…..kj yg paling lastbersiap…..sian dierkelam kabut……yer laa kitorg dh siap tggu kt luarbilik kn…mana dier x cuak….
Fuh masa nk turun ke tkt 8…tpt gath tue…..sumerberdebar-debar….
Smpi tkt 8….kt situ arzswa, kay ngan dovey dh tggu…kitaorgpun jumpalaa…..bersalam-salaman…..x lama lepas tue reng kuar tah dari cerukmanatah……then kak goss pun smpi ngan adik dan sepupu dier….yer ker sepupudier…denmain taram jer nie….
Pastu kitaorg masuk dlm utk register…..lepas register tgklaa meja…uikmcm mana aku leh terpisah ngan member al yg lain nie……aku duk satumejangan arzswa ngan kay….alynn, dovey, nisa, put, kak goss duk satu…reng,kj,arin, vis duk satu meja….
Huh…kj awal2 majlis dh popular….si fatah siap pggl makjahlgi kan…pastutuan pengerusi majlis suruh g makn dlu…sementara tggu arilbersiapkan….tp ntah mlm tue aku x lalu mkan…..tgk mknn jer aku nkmuntah….peruttetiba raser muak…pastu put bg tau ader tpt kosong kt mejadier….aku aper lgtukar laa tpt kan….

Tgh kiter org makan….org yg ditggu pun smpi…aril in d house….diersmpisalam ngan sumer fan dier…..pastu aril naik ke pentas….sedia nkwatpersembahan…ari tue aril wat persembahn ngan sky band….band arilsebelum masukaf….mlm lagu2 aril sumernyer lagu masa dier ngan skyband…malm tue aril nyanyi7 buah lagu ngan sky band dan 1 lagu menatapmatamu…dalam pada tue sempat lg sijeff kene kan reng….reng kene naikatas pentas berlawan ngan budak2 saper cakapawok paling panjang….hehehereng kalah….aper2 pun reng ko mmg sporting laa….
Lps abis sumer persembahan aril….pastu ader satu kejutanutkaril….majlis besday dier….aku ngan put pun feeling2 ler konon2sambut besday kitaorgsekali….lepas abis sambut besday aril…majlis punberakhir dgn majlis beramahmesra dgn fan…….

Aril mmg sporting laa layan fan dier……tgh aril duk sibuklayan fan dieryg lain…kitaorg sempat wat sesi fotografi syok sendiri….bergambarsesamesendiri sementara tggu aril dtg kt kitorg….dh abis layan fandier….arilpun dtg kt kitorg….fuh arilm mmg sporting wa cakap lu….aperjer yg kitorg suruhwat dier wat….x der komplenyer….sian lak tgk dierkene sain gmbr byk2 mug lgidan satu yg aku x dpt luper…masa aku suruhdier sain kt mug lepas dier saindier nyanyi lagu happy besday tuk aku…sronok sgt …thanx aril…..dan yg paling bestmasa nk pisah duk gigih igtnama kitorg….hehehe,…..smpi berkerut dahi dier nakigt nama sorg2….ygpaling nisa dpt nama baru…kasma booty…
Pastu balik bilik…..tetiba jer raser lapar….abis sumer pakatrembatroti….almaklumlaa masa gath td sumer x lalu makn….terpaku kekdahnyertgkaril….sumer pakat kenyang….masa dlm bilik sempat berskyping nganyune dan fz….

Esoknyer kitaorg wat semi gath….main boling kt time square…igtnk mainboling kt mid valley tp penuh lak masa nk g time square tue 2 kali akuwat u turn,....sesat jln kekdahnyer....sori nor…dalam pada kitaorg main tu….tetibajer jeff muncul kt belakangkitaorg….kemunculan jeff msih menjadi smpi ke hariini….lepas mainboling kitaorg berpisah ngan kj dan shimah sbb dorg dh nakbalikpenang….tp kitorg terus kan semi gath….jeff bawak kitaorg g event dierktlow yatt…kt sana kitaorg kenal ngan kak nani…..lepas tu masuklowyatt….beli dvdnk burn gmbr….pastu berkumpul kt old town café….x lamalepas tue jumpa kak mayangan phewit….chat ngan kak maya sekajap pastudalm kul 4 lebih gitu…kitaorg punberpisah….membawa haluan masing2….

last but not least.....aku ucapkan tima kasih padanor...vis...reng...kerna bagi hadiah besday tuk aku ngan put (untunggak ekh hari jd dekat ngan bobo...nk x nk korg kene igt gak besdaykitorg kan put.....)....dan sumer al's....korg mmg terbaik wok.....aku syg korg sumer.....

dan untuk aril thanx for the wonderful night.....(dan ucapan besday.......)

No comments: