Wednesday, November 25, 2009

Ep6 : Laporan ALs

Keterujaan aku di gath ALs.....
by putput3
aku eksited sgt nak gi als tue.. mula ngan beli hadiah tu pun aku dah rasa excited sgt.. bila hari aku tunggu tu dah tiba aku hapyy sgt2. aku dapat jumpe org yang aku tak pernah jumpe cam yun vis kj n nor.. n ALs yang lain .. bila aku masuk dewan tu.. rasa berdebar gakk si bobo niey igt kat aku takk... masuk masuk aku terpandang cik normah..huhh aku ngan nor pun gi slam ngan dia. aku rasa dia igt lagi kat aku heheh...
pastu kitrg bermula ngan makan... nak makan pun aku tak tau makan aperrr..last last aku makan mee jerr.. aku nor ngan alynn makan ala kadar jerr.. masa tue makn lagi laaa.. kuar lagi laa kunun nak tambah makanan kekdahyer laprrr.. terjumpe cik normahh borak borak pasal dia...huhuh.. masuk masuk aril pun smp... terus takde selEra nak maknn... bila dia dtg jumpe sorang sorangg.. tak sangka aku dia igt kat aku.. dia wat salam ala2 tok kadi...terharu aku dia igt kat aku... sian tgk dia penat sgt.. pastu dia pun perform lebih kurang 7 lagu.. sian dia.. aku ngan tak melepaslkan peluang snap pic... bila lagi aku nak snap... dari aku dok ngan nor n alynn aku tumpang kerusi vis.. tq viss sbb bagi aku tumpang kerusi ko... abis jer nyanyi ader suprised besday tuk dia.. mesti dia terharu gile.....
abis jerr majlis tue.. aril lepak ngan kitorg sambil sain aper yang patut.. tuk sume amik picturee... siap kena hafal nama lagii.. sian si bobo niey aku tgkkkk... penat dia.. smp kul 1 lebih layan kitaorg... tapi benda yang aku taklupe dia wish besday akuu.. n ayuu.... UR ARE THE BEST ARIL.... harap sgt aril akan berjaya,...... berkat doa sumer org....

pastu kitaorg balik bilikk ngan perasaan yang hepy sgt... bestt moment everr.... aku tau mcamana perasaan yun yang terkesima ngan arill.. cam tu time aku jumpe dia kat klia.. TERBAEK WOKKKKK....
Sumer ALs tido dalam happy malam tue esp hafiz adik nisa.. nak tido pun senyummm.. tido pun 2 -3 jam jerr. alynn ngan arinn cbuk mengupload.....walupun berhimpit tidoo tapi aku happy sgtt ngan korangg...best gilee tau koranggg

esoknyerrr kitorg menghabiskan masa sebelum balikk... siyes tak puas jumpe korang... dapat main boling sama sama...
walupun satu game jerrr aku suker sgt.... norrrrrr... kita kan partner time baling bola tueee... huhh rindunyer ngan koranggg.... then jenjalann kat lowyat yang dibawa oleh pak guard JEFF.. u mmg pamandu pelancung aka pak guard yang baik.. time ni pestaim jumpe kak nani in real life.. selama niey kat fb jerr.. KAK NANI mmg baik.. insya Allah kak nani kitaorg akan sentiasa support arilll....... aper pun moment nieyy mmg benda yang paling best aku lalui esp time niey besday aku.. ade yang bwak pezen tuk aku ngan ayuu... terharu sungguhhhh norrrr cukulat nor bagi tu mmg sedappp akk syang norrrr.... viss hadiah yang ko bg tu aku ade berita sedeyy tapi nnt aku baiki n rengg,.. ko nyer ppezenn masih tersangkut kat pendrive yang aku beli kat lowyat time tueee

APAPUNNNNN AKU HAPPY SGT DAPAT JUMPE ARILL N ALS YANG BAIK GILERRR AKU SYANG KORANG SUMERR...
KORANG SUMER DAH MENCERIAKAN HIDUP AKUUU
LUVV UOLLSSS

No comments: