Friday, December 4, 2009

Ep 10 : Laporan ALs

by arin51

7 Nov yg dinanti2.. Lps kerja aku drive pg umah nisa sbb aku tumpang keta dia. Vis sms aku bgtau dia dh sampai melaka. Tk lama lg sampailah kl. Nisa hidangkan nasi lemak sambil2 tunggu dia bersiap. Nasi lemak yg dia kat first time dia buat, not bad. Dlm pukul 4 kitorg masuk kereta. Nisa on aje radio, terus lagu aril berkumandang kat hotfm. Wahhh.. Aku ngan nisa ambek mood la, apa lagi.. Karaoke.. ;p tgh2 sangkut dlm jam, Reng sms kata Arsz tk dpt dihubungi. Cuak gk.. Mcm mana nk ambik? Dh la ujan lebat.. Pastu call put, n tk lama tu Reng sms kata dia dh dpt contact Arsz. Case closed.

Sampai hotel, put jemput kitorg kt depan jusco. Naik bilik, lepak2 sambil tunggu yg lain sampai. Tk lama tu ayu, yun, vis n nor sampai. Aku ikut Put pg jemput dorg kat bwh. Naik aje bilik, kecoh sgt bilik tu jdnya. Pas solat asar, memasing tunggu turn nk mandi. Kj yg lost, tgh gigih carik jln ke mid valley. Akhirnya sampai gk kj n shimah. Kj dibuli oleh geng ALs yg lain. Sementara tunggu yg lain bersiap, kitorg ambik turn tulis kad birthday utk aril.

Pukul 8, kitorg turun. Cuak gak sebenarnya. Lokasi tiang tk dikenal pasti in case nk menyorok nanti jumpa goss, reng, arsz, kay n dovey. Nk masuk dewan tegur Jay n dia suruh register.
Aku semeja ngan kj n vis serta reng n family. Aku ngan kj baru perasan kerusi kitorg betul2 belakang aril. Wahhh.. Boleh bisik2 ni..
Aril sampai je dia salam ngan seme. Pastu terus nyanyi. Dia mmg energetic n aku rasa dia mcm sesuai lak kalau nyanyi ngan band. Tk nampak lgsung penat walaupun keje non stop aritu. Lps perform luangkn masa dgn fans pulak. Tp dia senyummmm aje. Ni yg tambah sayang kt aril ni.. Sesi lepak2 berakhir jam 1pg dgn sesi bergambar.

Esoknya pg main bowling kt times square. Tiba2 jeff muncul kt situ n tgk kitorg main sampai abes. Musykil mcm mana dia leh ada kt situ. Pastu kitorg pg tgk event rakan muda n jeff kenalkn kitorg ngan kak nani. Pastu pg low yat n jumpa kak maya yg baru abes exam. Masa nk balik, aku mmg siyes sedih. 2 hari prog mcm x cukup..

Kpd geng ALs, korg mmg terbaeekkk wookkk!! Perangai gila2 tp hati baekk aku suka kawan ngan korg.. Harap kekal sampai bila2.
Pd Orphen, sori x dpt tunaikn janji mintk aril nyanyi lagu MJ. Aril baru nyanyi 1line dh ada org panggil dia
Pd kwn2 aril, sorry la kalau korg pun terkena tempias glamer aril. Kitorg ni ada je bhn nak membawa.. harap jgn serik.
Last but not least, to Aril; ingat pesan mak & aunty lina mlm tu. Harap aril maintain dgn sifat aril skrg n semoga tambah success pd masa hadapan.

Sekian,
~arin melaporkan

No comments: