Wednesday, December 2, 2009

Ep8 : Laporan ALs

Laporan Dr Yune yang Jauh D Sabah

aku nak ucap TERIMA KASIH YANG X TERHINGGA terutama kat nisa coz kalau die x bawak lappy x dpt aku nak bersiaran live!ehheheh...sayangnya masa aril nyanyi lagu 'hampa' aku dpt dgr last2 je coz terdisconnected! tensionn gak kejap!!....masa aril nyanyi lagu menatap matamu, die smpt singgah kat lappy nyanyi2 kat aku..huhuhu..bahagianyerrrr
pastu nak conferen webcam ngan mary n fz, tak dapat la pulakkan???kalau bleh nak share sume tapi masing2 pn x paham lagi fungsi skype tue...eheheh..yg aku tau sal skype tu webcam diexsekat2...ehehehhehe....internet aku pn x bape nak bagus mlm smlm..asyik2 offline..huhuhu...

pastu smpt lak tgk jeff bukak package aku...hahaha...terjawab la suda hadiah misteri yg digembar gemburkan kat status jeff tu...hadiah sebenarnya tuk aril..aku post kat jeff suh pass..ehehhehe..

then aku skype lak ngan fzmm..lama gak borak..sume cite sal gath tu..eheheh..pastu last aku skype lak ngan bdk2 ALs dalam bilik hotel drg!! ehhehe...borak pun lama gak kan?? happy sume korang happy je kat sna..dgr cite korang aku excited killerrrrr.....seronok sgt2!!!!......akhirnya dpt tgk mostly bdk2 ALs....dan yg paling penting VISSSSSSSS!! kita dah bersua muka...wlupunlum jmpe reality tapi alam maya still count!!!!!!...

aku harap hubungan kita x akan pernah putus..aku syg korang sume..bagi aku ALs dan Aril adalah sebahagian dr jiwa aku....kite happy..kita sedey..sumenye sama2...aku hargai setiap saat bersama korang wlupun hnya borak kat banglo or Fb jerrr...Tuk Aril lak..million thanks for every moment u've shared with us!!!! sntiasa akan support bobo smpi bila2! InsyaAllah...
'semoga cinta slalu ada...dlm hati kita...'

No comments: